do what the fuck makes you happy cause at the end, who´s there? you

gårdagen / natten var craaazy. hamnade nån mil utanför stan och klockan 3 på natten ville jag hem jättemycket till min pojke, så efter att ha sprungit runt hela festen och frågat alla blev jag ganska desperat och betalade 200 spänn för att få komma hem. men hem kom jag iallafall och även inatt fick jag sova bredvid min pojke precis som natten innan. blev inte alltför mycket sömn eftersom att hans mindre nyktra vän kom in och hoppade på oss precis när vi somnat och ville att vi skulle efterfesta med han. vi som var mindre pigga sa att han fick efterfesta själv. han satt iallafall och pratade "viktiga" saker med oss i några minuter innan han gick och la sig han också
så att jag äntligen fick somna om i min pojkes famn.
och nej, de är inte officiellt "min pojke" ännu.
jag skriver så för att jag inte vill skriva ut några namn, och därför får han heta min pojke här på bloggen.
men de gör ju inget för det är min blogg och jag skriver precis vad jag vill.


allt ser inte alltid bra ut. vi ser inte alltid bra ut. vi är kaos, vi är eld, vi är impuls.
vi är sådant ingen annan förstår, vi har hittat en alldels utmärkt balans.
vi har ett alldeles eget språk som bara vi förstår, vi har en egen låt.
det är du och jag, vi är allt eller inget. vi är svart eller vitt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida