/din dotter

hej mamma! för lite över ett år sen bestämde jag mig för att flytta från dig. K var en stor orsak, han var anledningen till att du och jag blev ovänner och även om jag tog beslutet efter det bråket och även om han var en stor anledning så fanns det mer bakom. idag har det gått över ett år. är jag vuxen nu? idag har jag en egen lägenhet. är jag vuxen nu? idag har jag ett jobb. är jag vuxen nu då? jag tar körkortet snart. blir jag vuxen då? finns det nån form av poäng lista jag kan följa och när jag nått en viss mängd poäng, kommer du kolla på mig och tänka "jävlar, hon är vuxen nu."? för ett år sedan hatade jag allt som fanns i din närhet. jag hatade nästan dig... idag önskar jag att jag kunde krypa ner bredvid dig så du kunde torka bort alla tårar och hålla om mig tills ja somnat. igår var de 1 april och ja lurade dig att jag var gravid, att jag och K bestämt oss för att behålla barnet. förlåt. det var bara ett skämt. det gör ont att veta hur illa jag gjort dig. såhär i efterhand ångrar jag varenda ont ord jag sagt till dig, om dig. min fina mamma om du bara visste hur mycket jag ångrar mig. jag är inte vuxen nu. även om jag klarar mig själv, räknas som vuxen och allt sånt så kommer jag aldrig bli riktigt vuxen... tack för att du finns, jag älskar dig.
K har varit här inatt förresten, vi har löst allt igen, förlåt för att vi gjorde dig orolig! men du vet ju att han och jag alltid löser allt... /din dotter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida