sommar och semester

sitter i en husvagn och hör regnet smattra mot taket. denna vecka har vi semester, precis som varje år. alltid denna vecka, alltid samma stad och samma händelser men här trivs vi, här trivs jag. det är något speciellt med att vara här, inga problem och allt som finns där hemma stänger jag av, om så bara för en vecka och det behövs. saker som skulle göra mig tokig, rör mig inte i ryggen just nu. saknar mitt hjärta där hemma men försöker att inte tänka på det, han älskar mig ändå bara ibland. men hans mamma ringer mig varje dag för nödvändiga updates och skitsnack och säger jämt saker som "ta hand om dig gumman" och "gör inget dumt" och jag blir alldeles varm i hjärtat över att hon bryr sig så mycket, min fina fina extra mamma. på söndag landar jag i verkligheten igen och jag påminns om hur nära det är till hösten och får en klump i magen. vill inte ha höst, vinter snö och kyla. vill bara ha värme, sommar, solbrända ben och korta shorts.. jag saknar mitt hjärta där hemma, kan inte låtsas som ingenting. han är de finaste för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida