jag förtjänar att vara lycklig

solen lyser, jag sitter på balkongen och kedjeröker, på lördag fyller jag år och jag tänker låtsas som att livet är rätt fint. det är inte rätt fint just nu men jag tänker låtsas. nästa vecka tar k studenten. visserligen lite sent men bättre sent än aldrig. jag vet att jag kommer gråta glädje tårar av att se honom där i mössan. det är sommar nu och jag tänker vara lycklig denna sommar. jag tänker spendera kvällar på ute serveringar och dricka öl bara för att jag kan. jag tänker dansa och låtsas som att livet är en fest. jag tänker vara lycklig denna sommar, jag förtjänar att vara lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida