från skit till fint

igår var livet skit, idag känns de lite bättre. igår grät jag hela kvällen över ett sparkonto som någon väldigt nära tömt och över en vän som skaffat fel tjej och det gjorde mig ledsen för att jag inte klarar av att se honom sårad och förstörd en gång till. helst inte när jag vet att det är jag som kommer få sätta ihop bitarna av hans trasiga liv eftersom att det alltid är till mig han kommer och gråter, jag är den enda tryggheten han har och jag vill bara att han ska må bra. idag har jag bråkat lite med olika försäkringsbolag men efter många om och men så betalade dom ut pengar för misshandeln så nu har jag äntligen råd med att ta körkortet, känns rätt fint. åkte till jobbet och vart befodrad bara sådär. känns också rätt fint så imorgon börjar en intensiv utbildning där jag har tusen saker att lära mig på väldigt kort tid innan chefen åker på semester och jag tillfälligt tar över hennes plats och sedan när hon kommer hem igen så delar vi på ansvaret. livet är rätt bra idag, hoppas de håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida