i ett bad någonstans 6 på morgonen med tårar rinnandes nerför kinderna

klockan är 6, jag sitter i badkaret med mascara i hela ansiktet, blod på hela händerna med ett ciggpaket och en cider. solen håller på att gå upp, mina badrumsväggar färgas gula av skenet. har slagit sönder krogarna i ren frustration. har suttit hela natten på akuten. och nu sitter jag här. funderar på livet, på oss mest. vet inte om vi någonsin tar slut. om vi alltid kommer vara vi, kaos, hat och kärlek. vet inte om ja vill att vi någonsin ska ta slut. men ibland gör du mig så arg, så fullkomligt förbannad att allt bara svartnar. men jag älskar dig, alltid. så mycket att det gör ont i hjärtat. så mycket att jag inte kan sova för att du inte är här och för att jag är rädd att något ska hända dig. varje sekund. dumma dumma dumma dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida