/din förevigt

allting känns tomt och meningslöst när du inte är här. sängen är kall och stor och jag vill gråta varenda gång jag inser att du inte kommer komma hem på ett tag, om du någonsin kommer hem igen. som igår när vi satt hos din mamma och du sa inte ett ord till mig. som att ja inte fanns och bara för någon vecka sen satt du där och höll min hand.. jag har slagit sönder hela lägenheten i ren panik och frustration. jag har kastat glas och tallrikar i golvet och druckit öl flera dagar i rad. allt för att glömma att du inte kommer hem. din parfym och din tandborste står kvar inne i badrummet. dina kläder ligger kvar i garderoberna men du är inte här. och du låtsas som att jag inte finns. som att livet vi har tillsammans är slut. och jag kommer inte kunna börja om på nytt utan dig. det vet både du och jag. och jag önskar så att du kommer hem snart igen och kramas med mig /din förevigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida