mitt hjärta kommer alltid slå lite för dig

så från ingenstans, vart ja kär i någon annan och nu vill du ha mig men ja vill inte ha dig för jag har någon annan nu. någon som verkligen vill vara med mig i med och motvind. som får mig att skratta, alltid. som berättar hur fin ja är flera gånger om dagen. som håller min hand fast att vi är bland folk och som kramar mig hela nätterna. någon som vet att jag inte är perfekt men som ser på mig som om jag skulle vara det. och även om det skulle vara så lätt att gå tillbaka till dig, som jag alltid gjort, så gör jag det inte. för jag vet redan hur de slutar. så jag kastar mig in i något nytt, hoppas på att inte bli sårad och jag vet att du kommer hata mig ett tag nu, för att jag inte kommer tillbaka till dig men jag vet också att vi nån gång kommer kunna bli vänner igen och kanske är det värt de. att få vara lyckliga på olika håll och kunna glädjas åt varandras lycka. för du kommer hitta någon som vill vara med dig också. det lovar jag. och jag kommer alltid vara lite din, mitt hjärta kommer alltid slå lite för dig och du kommer alltid vara lite min. bästa du, jag kommer alltid att älska dig även om jag kommer älska någon annan också. du var de finaste i livet så länge och du är fortfarande något av de finaste ja har men ja måste få släppa in någon annan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida