du tror inte att ja känner dig

du vill alltid sova på mage med en kudde under ena armen. du snarkar alltid när du är full. du pratar alltid bort diskussioner som du märker att du inte kan vinna. i din värld är allt svart eller vitt, rätt eller fel. du kan inte be om ursäkt om du gjort fel för du ser inte dina egna misstag. du vill alltid ha uppmärksamhet på ett eller annat sätt. det bästa du vet är att jävlas med mig, och att dricka öl. handling kommer alltid före tanke i din värld. du vet inte vad du vill och du har alltid svårt att välja. du vill att folk ska tycka synd om dig men gnäller så fort någon gör det. du erkänner aldrig dina misstag och det finns ingen som är så duktig på att prata som du. när du skrattar och verkligen menar det så lyser hela du. du är morgontrött och försöker dölja varje bakfylla med tuggummi. du hatar kaffe och fisk. du älskar din mamma mest av allt i världen. du trasslar alltid in dig själv i problem du inte tar dig ur. när du blir förbannad blir dina ögon kolsvarta. du hatar lögner och skitsnack. du dricker för mycket. dina ögon är isblåa om de är ljust ute. du tycker att du väger för mycket. den enda maträtt du kan göra är korv och makaroner. du dricker alltid mjölk direkt ur förpackningen, det smakar bättre då tycker du. du älskar att bråka och det finns ingen som gör dig så förbannad som jag. du älskar sommaren men trivs inte i värme. du vill alltid bada på fyllan och somnar alltid i badkaret. du hatar när ja borstar håret och de hamnar hår i handfatet. du vill aldrig va själv. ensamhet är det värsta du vet. du skyller alltid dina misstag på mig. du saknar din pappa. du säger alltid vad du tycker, men bara om de är något elakt. snälla tankar håller du för dig själv. du vill framstå som att du är gjord av sten men egentligen är du mjuk som en björn och går sönder av minsta lilla. du tycker alltid att jag oroar mig för mycket. du förstår inte hur jag kan älska dig som jag gör och du tror inte att ja känner dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida