himlens finaste ängel

solen skiner, jag har suttit på balkongen med M i bh och trosor och druckit vin. jag hade ett underbart möte imorse som gjorde mitt liv till de bättre och allt har känts så himla bra och fint idag, och det är just dagar som dessa då jag ständigt påminns om dig, de dagar som solen lyser över denna tattiga stad och människor ler och ser lyckliga ut vart jag än kollar, det är dessa dagar jag tänker extra mycket på dig. för jag önskar så mycket att du kunde vara här med oss, att vi kunde få dela alla skratt och all glädje tillsammans. det får vi inte för att ditt hjärta slutade slå en kall vinternatt för två år sedan. idag, två år senare så finns du fortfarande med i mina tankar vart jag än går. jag kan fortfarande gå förbi någon som luktar precis så som du gjorde och jag kan fortfarande önska att de är du och inte bara någon som använder samma parfym som dig. du kommer aldrig tillbaka men jag vet att du är med mig överallt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida