/ din förevigt å så

varför gör du såhär mot mig? du berättar att du älskar mig, att du bara vill vara med mig och sen försvinner du, skiter i mig, träffar någon annan, ångrar dig och kommer tillbaka sen börjar allt om, återigen. det finns aldrig ett slut på denna eviga cirkel som aldrig tar oss nånstans. vi trampar bara runt i en ring du och jag. vi bråkar och gråter för att sedan pussas och lova varandra att det alltid kommer vara vi och sedan bråkar vi igen. jag kan inte ha det såhär. men du vet lika väl som jag vet att jag står kvar ändå. fuck it liksom, jag vill bara vara med dig. och både du och jag vet att du tillhör mig lika mycket som jag tillhör dig. att vi egentligen bara är varandras trots alla andra som kliver in och ur vårt liv så är vi varandras alltid ändå. jag älskar dig, tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida