innan jag kände dig

jag har ont i varenda molekyl av min kropp för tillfället. känns sådär om jag ska va ärlig. gör förfan ont att andas också. imorse vaknade jag med blod över hela handen. upptäckte senare att det förmodligen kom från alla fina glasbitar jag lyckats trycka in i handjäveln. spenderade en timme med att försöka dra ut dom, gav upp.
hade tejp över hela armen. vem är skyldig till de? och en svidande läpp pågrund av att jag minsann snusade igår. inte så smart är jag redan hade ett fint sår där.
gör lite ont nu. precis som resten av kroppen.
var iallafall glad över att jag vaknade bredvid en fin pojke och var inte bakis alls.
upptäckte senare att jag förmodligen fortfarande var full när jag vaknade. så kan de gå.
gårdagen bestod av vin drickande med min fina vän, vi åkte sedan hem till henne
där vi tryckte i oss pizza sedan kom lite pojkar och höll oss sällskap.
ett tag efter det tog vi en sväng i chevan, dom lämnade av oss
dit vi skulle och ♥ mötte upp oss och vi gick hem till hans kompis.
där satt vi några stycken och drack och snackade skit.
i slutet satt jag och 3 pojkar och drack öl.
jag och ♥ gick o la oss efter ett tag, myste lite sen somnade vi.
vaknade av att P stod i dörröppningen och argumenterade lite
över anledningen till att vi skulle kliva upp. och det gjorde vi tillslut.
åkte hem efter nån timme och nu sitter jag här.
ikväll blir de lugnt  så in i helvete.
blir how i met your mother marathon.
värdelöst däremot att se skiten själv.
vill att ♥ ska va här o se det med mig!
vi får se, kanske slutar med att jag åker dit och sover.
you never know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida